Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac

  Dziś: 57% taniej 2099.00 PLN cena promocyjna: 899.00 PLN
Popularność kursu: 96.6%       Opinie: 276       wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu kursu wydaje uczestnikowi szkolenia Dyplom Specjalisty ds. Kadr i Płac, certyfikat ukończenia kursu Specjalisty ds. Kadr i Płac, tytuł Specjalisty ds. Kadr i Płac, wg poniższego wzoru. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej absolwent kursu uzyskuje wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do podjęcia pracy w charakterze Specjalisty ds. Kadr i Płac zarówno w instytucjach państwowych jak i prywatnych.

Dodatkowo w cenie kursu Krajowa Izba Księgowych jako uprawniona instytucja oświatowa po ukończeniu kursu wydaje absolwentowi zaświadczenie na druku Ministra Edukacji Narodowej.

Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają posługiwanie się tytułem Specjalisty ds. Kadr i Płac.

Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie absolwenta do wykonania zawodu specjalisty ds. kadr i płac, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 242307).

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu - pobierz  

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć






FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Kto może zapisać się na kurs Specjalisty ds. Kadr i Płac?

Kurs jest skierowany do wszystkich osób pragnących zwiększyć wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje w w/w zakresie.

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz SMS-em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i MS nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za kurs Specjalisty ds. Kadr i Płac można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kik.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 3-4 tygodnie, jednak średni czas trwania kursu wynosi 5-6 tygodni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

9) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl.

10) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

11) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

12) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

13) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

14) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

15) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

16) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Musisz posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które odtwarza poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiada rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pikseli.

17) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

18) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.14/00202/2020.


Robert: Bardzo polecam wszystkim zainteresowanym kurs na Specjalistę ds. Kadr i Płac.

Dominika Wiszniewska: Kurs dobrze opisany i dobrze zrozumiały .Polecam każdemu kto chce zrobić sobie taki kurs .Tamaty dobrze opisane i do zrozumienia są.

Angelika: Bardzo przejrzyste materiały i łatwy w zrozumieniu kurs. Polecam.

Agnieszka S.: Kurs spełnił moje oczekiwania, dużo informacji, najważniejsze, że kurs zostaje ze mną w wersji uaktualnianej, przez co można być ciągle na bieżąco. Polecam serdecznie

Ewa: Polecam każdemu kursy na kik.edu.pl. Jeśli ktoś chce zaoszczędzić czas i odbyć kurs online serdecznie polecam. Świetnie zorganizowane, przejrzysta strona, wszystko funkcjonalnie, czytelnie, bez stresu. Dziękuję.

Patrycja Lewkowicz: Kurs bardzo przejrzysty i klarowny. Profesjonalnie przygotowany. Jestem bardzo zadowolna z formy prowadzenia szkolenia. Będe polecać ten ośrodek szkolenowy.

Ciupek: Materiał zawarty w prezentacjach przekazany w sposób przejrzysty i jasny. Wiadomości zdobyte podczas kursu pomocne w pracy

Dariusz Pykało: Kurs przygotowany solidnie i rzeczowo. Zakres wiedzy w udostępnionych materiałach jest rzeczowy, czytelny i łatwy do przyswojenia. Ważna jest możliwość powrotu do poprzednich lekcji w celu powtórzenia przerobionego materiału. Kurs oceniam bardzo pozytywnie.

Mituniewicz Edyta: Treść kursu wyczerpująca i dokładna 

Karolina Czmil: Bardzo dobrze oceniam kurs. Zawarte w nim zostały wszystkie zagadnienia dot. Prawa Pracy, bardzo szczegółowo i precyzyjnie wytłumaczone pojęcia. Bardzo pomocne jest podanie literatury dodatkowej w celu poszerzenia wiedzy.

Anna Osińska: Kurs bardzo dobrze przygotował do pracy w kadrach.Treść kursu jasna i zrozumiała.

Aleksandra Kowalska: Na początku byłam przerażona ilością materiału, ponieważ dopiero wchodziłam w temat księgowości, kadr, jednak  niepotrzebnie. Materiał bardzo czytelny, napisany zrozumiałym językiem. Polecam 

Anna: Kurs klarownie napisany, na każdy dział jest poświęcona duża ilość godzin, która pozwala na przyswojenie materiału.

Lizak: Kurs utrwalił i usystematyzował wiedzę zdobytą w praktyce.Polecam.

Karolina F.: Polecam, Jasno przedstawione wątki których oczekiwałam, zrozumiale przedstawione informacje, możliwość utrwalania sobie wiadomości przez możliwość kilkukrotnego przystępowania do testu.

Marta: Dużo wartościowej wiedzy, w planach kolejny kurs. Polecam

ania: przyjemny i przejrzysty kurs

Beata Rakowiecka : Kurs spełnił moje oczekiwania. Wiedza przekazana w przystępny sposób. 

Beata: Jestem zadowolona, duża ilość wiedzy przekazana w przystępnym języku.

Sumara Iwona: Kurs zawiera przydatne informację.